Naklejki magnetyczne – jak efektywnie wykorzystać je w promocji?

BLOG

/
/
Naklejki magnetyczne – jak efektywnie wykorzystać je w promocji?

Potrzebny czas:

6 minut
Tematy powiązane: Reklama

Liczba dostępnych form reklamowania oferowanych przez siebie produktów i usług jest obecnie niesamowicie zróżnicowana. Jednym z wyjątkowych rozwiązań są specjalne naklejki magnetyczne. Reklama magnetyczna to dość nowa forma promowania usług, która nieustannie zyskuje na popularności. Wynika to oczywiście z faktu, iż pozwala na bardzo efektywne wzbudzanie zainteresowania wśród szerokiego grona klientów. Czym dokładnie wyróżniają się tego typu naklejki? Szereg przydatnych informacji przedstawiamy w niniejszym poradniku. Zapraszamy do lektury.

Naklejki magnetyczne jako skuteczne narzędzie w promocji

Naklejki magnetyczne, czyli reklama magnetyczna, to wyjątkowa forma reklamy realizowana z wykorzystaniem dedykowanego typu folii, który pozwala na łatwy montaż bez potrzeby stosowania kleju. Warto zaznaczyć, że nieocenionym atutem tego rozwiązania jest fakt, iż niezwykle łatwy jest jego demontaż, co powoduje, że można je stosować praktycznie wszędzie.

Naklejki magnetyczne są wykorzystywane przy produkowaniu magnesów reklamowych, upominków czy pocztówek. Folia magnetyczna to kompozyt produkowany z proszku ferromagnetycznego oraz termoplastycznego materiału. Naklejki magnetyczne są dostępne w zróżnicowanej gamie – istnieją zarówno modele grubsze jak i chudsze a także można dostać je w wielu formatach.

Wyjątkowe właściwości naklejek magnetycznych powodują, że są one perfekcyjnym nośnikiem reklamowym bardzo efektownie wyróżniającym się w porównaniu ze standardowymi materiałami promocyjnymi, takimi jak ulotki czy bilboardy.

Najważniejsze zalety naklejek magnetycznych to:

  • wyjątkowa elastyczność,
  • niezwykle prosty montaż oraz demontaż,
  • wysoki poziom odporności na warunki atmosferyczne,
  • możliwość poddawania obróbce mechanicznej.

Popularne zastosowania naklejek magnetycznych w marketingu

Jakie mogą być możliwe zastosowania naklejek magnetycznych w marketingu? Opcji jest całkiem sporo. Chodzi tutaj o:

  • stosowanie magnesów na samochodzie,
  • wykorzystywanie folii magnetycznej na szyldach reklamowych bądź tablicach reklamowych,
  • wykorzystywanie naklejek magnetycznych na gadżetach reklamowych przekazywanych klientom,
  • tworzenie komunikatów reklamowych dotyczących cyklicznych akcji promocyjnych.

Naklejki na samochody: Jak wykorzystać je jako reklamy mobilne, które zwiększają zasięg?

Jedną z wyjątkowych form zastosowania naklejek magnetycznych jest wykorzystanie ich jako reklamę samochodową. Umieszczenie naklejek na pojeździe to wyjątkowy sposób na zwiększenie zainteresowania ofertą danego przedsiębiorstwa.

YouTube video

Najważniejszym atutem takich reklam na pojazdach jest oczywiście fakt, iż bardzo łatwo można je montować a także demontować. Umieszczenie tego typu reklam nie zostawia jakichkolwiek śladów czy uszkodzeń, co jest niesamowicie istotne. Taka reklama nie rysuje też lakieru, co jest niesamowicie istotne. Niezwykłym atutem takiej formy reklamy jest nieograniczony zasięg – reklama pojawia się wszędzie tam, gdzie pojedzie kierowca, dlatego też wielu przedsiębiorców stawia na to rozwiązanie.

Naklejki na drzwi i sprzęty w biurze: doskonałe jako gadżety reklamowe i materiały promocyjne

Naklejki magnetyczne z powodzeniem można też ulokować na biurowych sprzętach bądź drzwiach. W ten sposób przybywające do siedziby przedsiębiorstwa osoby mogą podziwiać szereg komunikatów związanych z tym podmiotem oraz upewniać się w swojej decyzji odnośnie skorzystania z jej usług. Naklejki magnetyczne mogą też być zastosowane na gadżetach reklamowych przekazywanych partnerom biznesowym i klientom.

Naklejki magnetyczne jako gratisy dla klientów

Odpowiednio zaprojektowane naklejki magnetyczne mogą też stanowić wyjątkowo interesującą formę gratisu przekazywanego klientom. Zanim jednak podejmiemy taki krok, musimy mieć pewność, iż przygotowane naklejki magnetyczne rzeczywiście przypadną do gustu obdarowanym osobom. Wtedy oklejanie nimi produktów przyniesie zamierzony efekt.

Jak zaprojektować skuteczne naklejki magnetyczne?

Odpowiedni projekt to jeden z elementów, który przesądza o tym, czy dane naklejki wzbudzą zaciekawienie wśród odbiorców znajdujących się na nich komunikatów. Przede wszystkim należy pamiętać o tym, by przy projektowaniu wykorzystywać wyłącznie materiały najwyższej jakości.

Warto też zastanowić się, do jakich celów ma ona służyć – czy do reklamy bądź informowania, a może też ma być jedynie elementem dekoracyjnym. Istotna jest też grupa docelowa. Określenie tych informacji pomoże we właściwym doborze designu naklejki oraz dotarciu z przekazem do zainteresowanych osób.

Korzyści z naklejek magnetycznych w strategii marketingowej firmy

Uwzględnienie naklejek magnetycznych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa może przynieść całą masę wymiernych korzyści. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na ich przenośność, która pozwala na to, iż mają one całą masę wyjątkowych zastosowań. Można je dzięki temu wykorzystywać jako formę reklamy na pojazdach, ale też sposób reklamy czy dekoracji w biurach lub na targach branżowych czy innego rodzaju wydarzeniach.

Niezależnie od tego, czy postawi się na naklejki magnetyczne na ścianę, na pralkę, samochód, autobus czy kaloryfer bądź do garażu, warto wiedzieć, że ta reklama mobilna jest też niezwykle tania w produkcji. W porównaniu z innymi formami reklamy zewnętrznej jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Dodatkowo, są one długowieczne i odporne na uszkodzenia, co czyni je jedną z najciekawszych form efektywnego reklamowania swoich produktów i usług.

Naklejki magnetyczne jako kreatywne wsparcie działań marketingowych: jak wyróżnić się dzięki nim na tle konkurencji?

Bycie o krok przed konkurencją to jeden z najważniejszych czynników decydujących o tym, czy danej firmie uda się osiągnąć sukces rynkowy i zdobywać coraz większą liczbą usatysfakcjonowanych klientów.

Aby wyróżnić się takimi naklejkami na tle klientów, trzeba pamiętać o tym, by były one starannie zaprojektowane – liczy się unikalny design oraz obecność jakiegoś chwytliwego hasła reklamowego.

Przykłady skutecznych kampanii z użyciem naklejek magnetycznych

Oto kilka przykładów kampanii z użyciem naklejek magnetycznych, które mogą przynieść wymierne korzyści:

  • reklama magnetyczna na samochodzie,
  • rozdawanie magnesów jako upominków,
  • rozdawanie kodów rabatowych w formie naklejek magnetycznych do zrealizowania podczas kolejnych zakupów.

Podziel się tym materiałem:

Jesteśmy na YouTube:

Weryfikacja projektu

Średni czas weryfikacji to 30 – 60 min. Jeżeli wysyłasz tą wiadomość w weekend, dzień wolny lub po godzinie 16.00, skontaktujemy się następnego dnia roboczego.

Szybkie pytanie

Średni czas odpowiedzi to 15 min. Jeżeli wysyłasz tą wiadomość w weekend, dzień wolny lub po godzinie 16.00, skontaktujemy się następnego dnia roboczego.

Projekt - szczegóły i wycena

Średni czas odpowiedzi to 30 min. Jeżeli wysyłasz tą wiadomość w weekend, dzień wolny lub po godzinie 16.00, skontaktujemy się następnego dnia roboczego.

Umów konsultację

Średni czas odpowiedzi to 9 min. Jeżeli umawiasz konsultację w weekend, dzień wolny lub po godzinie 16.00, skontaktujemy się następnego dnia roboczego.

Szybka wycena

W odpowiedzi otrzymasz od nas ofertę z wariantami wydruku, po akceptacji rozpoczniemy realizację wydruku / projeku.

Trwałość

To czas jaki naklejki będą się prezentować idealnie, przykład:

min. 2 lata trwałości
(+ 1 rok z laminatem)

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. możliwość zastosowania laminatu, trwałość sumuje się i w tym przypadku wyniesie min. 3 lata jeżeli wybierzesz wersję z laminatem.

Formatki lub zestawy

Dajemy Ci wybór w jaki sposób ma być przygotowany Twój wydruk, do wyboru masz:

rulon / gilza

to standardowy wydruk, który nawijany jest na kartonową belkę (gilzę) i tak jest do Ciebie wysłany.

to wydruk, który zostanie pocięty na wskazane wielkości np. 40x40cm lub 100x100cm. Ty wybierasz, każdą naklejkę możemy wyciąć osobno wg wskazanego przez siebie wymiaru.

to wydruk, który zostanie przygotowany do wysyłki jako zestaw wg wytycznych.

Przykład:

Drukujesz 10 rodzajów naklejek w ilości 300 szt. ale chcesz aby podzielić je na 30 zestawów, a następnie każdą paczkę wysłać indywidualnie bezpośrednio od nas do swoich klientów.

Wszystkie paczki możemy nadać jako no-name czyli bez żadnych naszych danych na opakowaniu czy środku paczki.

Czas wydruku

To czas jaki potrzebujemy na realizację twojego zamówienia, przykład:

wydruk w 3-5 dni
(możliwy ekspres w 24h)

oznacza, że przygotowanie do wysyłki Twojego zamówienia zajmie nam min. 3 dni, jednak nie dłużej niż 5 dni roboczych.

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. ekspres w 24h – oznacza to możliwość wykonania zlecenia w trybie 24h.

O szczegóły wydruku ekspres w 24h najlepiej dopytać dział handlowy w zakładce kontakt ze względu na rodzaj produktu i jego dostępności.

Siła przyciągania

Co powoduje, że magnes nie spadnie z pojazdu nawet przy prędkości 160 km/h?

Przede wszystkim, odpowiadają za to 2 parametry:

  • brak „dziur” magnetycznych w strukturze magnesu,
  • jednostronny wielopolowy typ namagnesowania.

Dzięki temu magnes trzyma się idealnie na każdym centymetrze powierzchni, zapewniając pełne połączenie z karoserią samochodu.

Dodatkowo nasze magnesy są:

  • elastyczne w szerokim zakresie temperatur tj. od –40°C do +71°C .
  • plastyczne mogą być skręcane i wyginane bez starty wysokiego poziomu energii magnetycznej (pola ferromagnetycznego)

Rodzaje naklejek

Naklejki dzielimy obecnie na 3 grupy – kliknij aby rozwinąć

Uniwersalne
  • 0 – 2 lat. odporności
  • gładkie powierzchnie
  • do wewnątrz
  • wiele rodzajów materiałów
  • odporność wydruku na:
    • wodę / deszcz
  • 5 – 10 lat. odporności
  • zakrzywione powierzchnie
  • na zewnątrz
  • mocny klej
  • odporność wydruku na:
    • UV
    • wodę / deszcz
    • skrajne temperatury
    • zarysowania

To produkty o specjalnych właściwościach. Odznaczają się często:

  • bardzo silnym klejem,
  • odpornością na zdzieranie i uszkodzenia mechaniczne,
  • długą trwałością nawet 10 lat
  • kleją się na trudne nie równe, chropowate podłoża

Odporność

Ikony prezentują na jakie warunki dany produkt jest odporny:
  • – promieniowanie słoneczne UV
  • – deszcz / wodę
  • – ujemne temperatury
  • – wysokie temp. pow. 40° C
  • – wiatr w tym wichury
  • – błoto, plamy, przebarwienia
  • – trudno niepalne

Laminat UV 2

To specjalna dodatkowa folia lub płyn (dotyczy banerów) pokrywająca materiał z wydrukiem zawierająca filtry: UVA i UVB

Folia (*płyn) chroni wydruk przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, które dociera do ziemi, zapobiegając m.in:

  • płowieniu kolorów
  • pękaniem folii
  • porysowaniu wydruku
  • nadmiernemu brudzeniu

Dodatkowo

  • uwydatnia kolory
  • przedłuża trwałość wydruku
  • zabezpiecza przed uszkodzeniami fizycznymi
  • usztywnia wydruk
  • pozwala myć wydruk

Szybka wycena

W odpowiedzi otrzymasz od nas ofertę z wariantami wydruku, po akceptacji rozpoczniemy realizację wydruku / projeku.

Rozpoczęcie współpracy

Pamiętaj!

Pracujemy od 800 do 1600.
Jeżeli chcesz przyspieszyć weryfikacji, skontaktuj się z nami telefonicznie – dane znajdziesz w zakładce kontakt.