Artykuł

blogowy

Potrzebny czas:

8 minut
Tematy powiązane: Reklama
Litery 3d na ścianie

Litery na ścianę — ciekawy sposób na reklamę wewnętrzną

Napis reklamowy w formie liter na ścianę to sposób na stworzenie oryginalnej, przyciągającej wzrok klienta i niebanalnej reklamy swojej firmy lub usług. Litery na ścianę mogą być zarówno podświetlane, jak i niepodświetlane, płaskie i trójwymiarowe. Możemy też spotkać litery stojące, które zlokalizowane są zarówno na zewnątrz budynku, jak i w środku. Z jakich materiałów tworzy się litery reklamowe? Jakie litery najlepiej wybrać do promocji swojej marki? Co jeszcze warto wiedzieć o literach reklamowych na ściany? Sprawdź koniecznie!

Reklama indoorowa – czym jest?

Reklama indoroowa (wewnętrzna) obejmuje wszystkie nośniki reklamowe, które stosuje się we wnętrzach. Do tego typu reklam możemy zaliczyć plakaty, fototapety, banery, ścianki reklamowe, stojaki, kasetony, szyldy, ekrany ledowe, panele lightbox, naklejki, hangery, shelf linery, a także litery przestrzenne, samoprzylepne i wiele innych. Pełnią one funkcję informacyjną, marketingową i często są częścią identyfikacji wizualnej firmy.

Reklama wewnętrzna stworzona np. z liter przestrzennych zazwyczaj ma większe ograniczenia gabarytowe, niż ta, którą możemy zamontować na ścianie zewnętrznej. Jest jednak idealnym dopełnieniem komunikacji wizualnej marki. To swego rodzaju pomost pomiędzy reklamą zewnętrzną a materiałami tradycyjnymi, drukowanymi.

Co więcej, umieszczając reklamę czy napis w pomieszczeniu, musimy pamiętać, że stosując taką formę, wydłuża się czas odbioru reklamy, co jest bardzo korzystne dla firmy. Nadal jednak konieczne jest skuteczne zaangażowanie potencjalnego odbiorcy naszego przekazu reklamowego. Szata plastyczna odgrywa w tym procesie niemałą rolę. We wnętrzach poleca się montować litery reklamowe, które przybierają formę wizerunkową, np. eleganckie logo czy nazwa.

Litery reklamowe – rodzaje i zastosowanie

Litery przestrzenne (trójwymiarowe), są bardzo często stosowane wówczas, gdy firmy chcą wypromować swoje usługi lub stworzyć swój własny, pozytywny wizerunek.

Wyróżnić możemy litery:

  • wolnostojące – przeznaczone są one do postawienia na zewnątrz lub w wewnątrz budynków takich jak sklepy, galerie handlowe, biura i wiele innych,
  • litery na ściany – przeznaczone do powieszenia. Mocowane są najczęściej do elewacji budynków.

Cyfry i litery reklamowe mogą być też płaskie lub trójwymiarowe. Przybierają one różne formy, kolor czy wymiary. W zależności od surowca użytego do produkcji będą też się różnie prezentować. Przykładowo, litery wykonane z drewna idealnie sprawdzą się jako dekoracja (a także ciekawa forma informacji oraz promocji) w restauracji prowadzonej w stylu rustykalnym. Natomiast podświetlane litery 3D, mogą być świetnym dodatkiem do hotelowych, nowoczesnych wnętrz.

Często montuje się je również w celach stricte dekoracyjnych (np. na imprezach okolicznościowych typu wesela czy komunie) oraz na większych eventach społecznościowych. Można spotkać je też w pomieszczeniach zadaszonych, w biurach, na parkingach lub przed albo na budynku, gdzie oznaczają wejście do firmy i są swego rodzaju drogowskazem, który jest widoczny z dużej odległości.

litery trójwymiarowe

Napisy mogą mieć też różną wielkość, a dzięki dodatkowemu podświetleniu, bardzo dobrze zwracają na siebie uwagę przechodniów oraz są widoczne nie tylko w dzień, ale i w nocy. Są bardzo uniwersalne, dlatego znajdą swoje zastosowanie zarówno w wielkopowierzchniowych obiektach, jak i w mniejszych budynkach.

Litery trójwymiarowe do domowych wnętrz

Różnego rodzaju napisami możemy ozdobić również ściany w domach. Napisy typu “love”, “home” lub “hello” czy motywacyjne cytaty mogą zdobić nasze pokoje i wejścia do domów. To oryginalny i niecodzienny pomysł na wykończenie wnętrz. Możemy zdecydować się także na litery stojące, np. na kredensie lub komodzie koło ramki ze zdjęciem.

Niebanalnie prezentują się również jako dekoracja na ścianie, obok fotografii z przyjaciółmi i rodziną, w towarzystwie girland. W domowych wnętrzach używa się zazwyczaj liter z pleksi, drewna, sklejki lub metalu, ale także wielu innych. Do powieszenia na ścianie odpowiednie będą zarówno płaskie litery, jak i te trójwymiarowe. Sprawdzą się one w kuchni, sypialni, w pokoju dziecięcym, a także w korytarzu czy w salonie.

Rodzaje liter reklamowych

Litery 3D w zależności od konstrukcji, możemy podzielić na:

  • Litery podświetlane od tyłu lub od przodu – do liter podświetlanych od tyłu wykorzystywane są diody ledowe lub rurki neonowe. Montuje się je na ścianach, tuż za literami. Dzięki temu nazwy i loga firm widoczne są nawet w nocy, a podświetlenie tego typu dodaje im stylu i charakteru. Napisy podświetlane od przodu świecą wprost przed siebie. Światło umieszczone jest na froncie liter, co sprawia, że zwracają uwagę klientów.
  • Litery świecące od środka – niektóre konstrukcje można oświetlić od wnętrza liter, umieszczając w nich neony lub ledowe diody. Światło pada wówczas bezpośrednio na napis, podkreślając jego kontury i rozlewa się po całej ścianie, tworząc niezwykle ciekawy i przykuwający uwagę efekt.
  • Tradycyjne litery – czyli takie, do których nie stosuje się dodatkowego podświetlenia. Nie są tak efektowne, jak litery przestrzenne podświetlane, jednak i one sprawdzają się w reklamie.

Podświetlane litery ozdobne i litery 3D jako efektywna reklama firmy

Litery wolnostojące do zawieszenia na ścianie wewnątrz budynków oraz te, przeznaczone na elewację są skuteczną formą reklamy, którą stosuje wiele firm, niezależnie od branży. Prosty przekaz, wykonany w atrakcyjnej formie, stanowi skuteczną promocję, łatwo przyciąga wzrok i pozwala nam na stworzenie wielu różnych aranżacji. Takie rozwiązanie możemy spotkać w siedzibach firm, lokalach gastronomicznych, usługowych, a także centrach handlowych, hotelach czy sklepach.

Do produkcji napisów na ściany wykorzystuje się różnego rodzaju materiał. Można je wykonać z drewna, tworzyw sztucznych, styroduru, pleksi, płyt DiBond, PCV, MDF czy nawet blachy oraz z aluminium.

podświetlany napis w restauracji

Napisy przestrzenne tworzone na podstawie własnego projektu zapewniają indywidualny wygląd, a wybierając odpowiedniego producenta, możemy cieszyć się najlepszą jakością wykonania oraz niezawodną wytrzymałością.

Litery podświetlane mogą odegrać dużą rolę w budowie wizerunku przedsiębiorstwa. Są dobrze widoczne w każdych warunkach, zapadają w pamięć i zwracają na siebie uwagę klientów. Pozwalają nam wyróżnić punkt firmowy w różnego rodzaju pasażach i galeriach, gdzie duży natłok i przesyt zwykłych reklam sprawia, że konsumenci zaczynają zwracać uwagę tylko na te, które bywają nietypowe i posiadają ciekawe formy. To wszystko niewątpliwie przekłada się na skuteczność naszych działań marketingowych.

Podsumowanie

Litery i napisy na ścianę to nie tylko idealna forma reklamy własnej marki, ale także bardzo elegancka dekoracja. Gładkie litery o niebanalnym kształcie, posiadające różne wielkości czy grubość, wykonane z drewna, styroduru, PCV czy z innego rodzaju tworzyw sztucznych są idealnym rozwiązaniem, nie tylko do oznaczenia firm, hotelu czy galerii handlowych, ale mogą sprawdzić się również na ścianie w naszym domu. Z tego typu produktów wykonamy eleganckie i zachwycające napisy oraz logo czy nazwy przedsiębiorstw. Mogą być one częścią systemów informacyjnych, a także pełnić funkcję drogowskazów oraz dekoracji.

Litery 3D z podświetleniem są niezwykle pożądane w marketingu. To właśnie m.in. dzięki nim, przedsiębiorstwo skutecznie wyróżnia się na tle konkurencji. Dodają one firmie profesjonalizmu w oczach konsumentów i zapadają w pamięć. Kreatywne formy promocji swojej działalności pozwalają zatrzymać klienta na dłużej i pomagają zaskarbić sobie jego sympatię.

Podziel się tym materiałem:

Siła przyciągania

Co powoduje, że magnes nie spadnie z pojazdu nawet przy prędkości 160 km/h?

Przede wszystkim, odpowiadają za to 2 parametry:

  • brak „dziur” magnetycznych w strukturze magnesu,
  • jednostronny wielopolowy typ namagnesowania.

Dzięki temu magnes trzyma się idealnie na każdym centymetrze powierzchni, zapewniając pełne połączenie z karoserią samochodu.

Dodatkowo nasze magnesy są:

  • elastyczne w szerokim zakresie temperatur tj. od –40°C do +71°C .
  • plastyczne mogą być skręcane i wyginane bez starty wysokiego poziomu energii magnetycznej (pola ferromagnetycznego)

Rodzaje naklejek

Naklejki dzielimy obecnie na 3 grupy – kliknij aby rozwinąć

  • 0 – 2 lat. odporności
  • gładkie powierzchnie
  • do wewnątrz
  • wiele rodzajów materiałów
  • odporność wydruku na:
    • wodę / deszcz
  • 5 – 10 lat. odporności
  • zakrzywione powierzchnie
  • na zewnątrz
  • mocny klej
  • odporność wydruku na:
    • UV
    • wodę / deszcz
    • skrajne temperatury
    • zarysowania

To produkty o specjalnych właściwościach. Odznaczają się często:

  • bardzo silnym klejem,
  • odpornością na zdzieranie i uszkodzenia mechaniczne,
  • długą trwałością nawet 10 lat
  • kleją się na trudne nie równe, chropowate podłoża

Odporność

Ikony prezentują na jakie warunki dany produkt jest odporny:
  • – promieniowanie słoneczne UV
  • – deszcz / wodę
  • – ujemne temperatury
  • – wysokie temp. pow. 40° C
  • – wiatr w tym wichury
  • – błoto, plamy, przebarwienia
  • – trudno niepalne

Laminat UV 2

To specjalna dodatkowa folia lub płyn (dotyczy banerów) pokrywająca materiał z wydrukiem zawierająca filtry: UVA i UVB

Folia (*płyn) chroni wydruk przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, które dociera do ziemi, zapobiegając m.in:

  • płowieniu kolorów
  • pękaniem folii
  • porysowaniu wydruku
  • nadmiernemu brudzeniu

Dodatkowo

  • uwydatnia kolory
  • przedłuża trwałość wydruku
  • zabezpiecza przed uszkodzeniami fizycznymi
  • usztywnia wydruk
  • pozwala myć wydruk

Jak zamówić wydruk ?

Dajemy Ci wybór w jaki możesz zamówić wydruki:

to obecnie najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji z nami.

Nie wpada do spamu a wycena pojawia się niemal od razu.

Kliknij ikonkę Czat w prawym dolnym rogu aby złożyć zamówienie.

to obecnie najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji z nami.

Nie wpada do spamu a wycena pojawia się niemal od razu.

Kliknij ikonkę Czat w prawym dolnym rogu aby złożyć zamówienie.

to obecnie najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji z nami.

Nie wpada do spamu a wycena pojawia się niemal od razu.

Kliknij ikonkę Czat w prawym dolnym rogu aby złożyć zamówienie.

Wszystkie paczki możemy nadać jako no-name czyli bez żadnych naszych danych na opakowaniu czy środku paczki.

Formatki lub zestawy

Dajemy Ci wybór w jaki sposób ma być przygotowany Twój wydruk, do wyboru masz:

rulon / gilza

to standardowy wydruk, który nawijany jest na kartonową belkę (gilzę) i tak jest do Ciebie wysłany.

to wydruk, który zostanie pocięty na wskazane wielkości np. 40x40cm lub 100x100cm. Ty wybierasz, każdą naklejkę możemy wyciąć osobno wg wskazanego przez siebie wymiaru.

to wydruk, który zostanie przygotowany do wysyłki jako zestaw wg wytycznych.

Przykład:

Drukujesz 10 rodzajów naklejek w ilości 300 szt. ale chcesz aby podzielić je na 30 zestawów, a następnie każdą paczkę wysłać indywidualnie bezpośrednio od nas do swoich klientów.

Wszystkie paczki możemy nadać jako no-name czyli bez żadnych naszych danych na opakowaniu czy środku paczki.

Czas wydruku

To czas jaki potrzebujemy na realizację twojego zamówienia, przykład:

wydruk w 3-5 dni
(możliwy ekspres w 24h)

oznacza, że przygotowanie do wysyłki Twojego zamówienia zajmie nam min. 3 dni, jednak nie dłużej niż 5 dni roboczych.

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. ekspres w 24h – oznacza to możliwość wykonania zlecenia w trybie 24h.

O szczegóły wydruku ekspres w 24h najlepiej dopytać dział handlowy w zakładce kontakt ze względu na rodzaj produktu i jego dostępności.

Trwałość

To czas jaki naklejki będą się prezentować idealnie, przykład:

min. 2 lata trwałości
(+ 1 rok z laminatem)

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. możliwość zastosowania laminatu, trwałość sumuje się i w tym przypadku wyniesie min. 3 lata jeżeli wybierzesz wersję z laminatem.

Szybka wycena

Pamiętaj!

Pracujemy od 800 do 1600. Jeżeli piszesz do nas po godz. 1600 lub w weekend odpowiemy w pierwszej kolejności, w następny dzień roboczy.