Artykuł

blogowy

Potrzebny czas:

7 minut
Tematy powiązane: Reklama

8 drukowanych materiałów reklamowych w e-commerce, które skutecznie zwiększają sprzedaż

Ogromna liczba Polaków robi obecnie zakupy przede wszystkim w sieci. Wyjątkowa popularność e-sklepów jest spowodowana tym, iż tego typu zakupy gwarantują niesamowitą wygodę – różnego rodzaju produkty można zamawiać za pomocą kilku kliknięć i to bez wychodzenia z domu. Wszystko to powoduje, że niekiedy właściciele e-sklepów traktują materiały drukowane po macoszemu. Okazuje się jednak, że w drukowanych materiałach naprawdę drzemie ogromny potencjał i mogą one w bardzo efektywny sposób wspierać prowadzone działania reklamowe w sieci. W niniejszym poradniku prezentujemy 8 drukowanych materiałów reklamowych w e-commerce, które skutecznie zwiększają sprzedaż. Zapraszamy do lektury.

Jakie materiały drukowane mogą wspierać Twój e-sklep i pomóc w sprzedaży? Sprawdź 8 najlepszych rozwiązań

Pomimo cyfryzacji wielu biznesów, znaczna liczba przedsiębiorców w dalszym ciągu na szeroką skalę wykorzystuje w swoich działaniach reklamowych materiały drukowane. Mowa tutaj na przykład o specjalnych papierowych kuponach rabatowych, personalizowanych podziękowaniach bądź listach. W ten sposób można prowadzić bardzo skuteczną, bezpośrednią komunikację z klientami. Dodatkowo, stawiając na papierowe materiały reklamowe przy prowadzeniu e-sklepu można bardzo skutecznie w pozytywny sposób wyróżnić się na tle konkurencji.

Firmy, które stawiają na papierowe formy reklamy, mogą też w ten sposób budować wizerunek luksusowej marki. Dzięki materiałom drukowanym niejednokrotnie możliwe jest przedstawienie całej oferty w kompleksowy, elegancki sposób. Zwłaszcza, gdy postawi się na gruby, wysokiej jakości papier, który posłuży do sporządzenia katalogów. Oprócz form papierowych, warto też postawić na naklejki reklamowe z logo – naklejki reklamowe cennik zazwyczaj mają wyjątkowo atrakcyjny.

Ulotki – Prosty, ale skuteczny nośnik informacji

Wydawać by się mogło, że ulotki już dawno odeszły do lamusa. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu istnieje ogromna rzesza osób, która lubi czerpać informacje na temat ofert przedsiębiorstw właśnie z ulotek. Ulotki zalicza się do grona najprostszych i najbardziej klasycznych narzędzi reklamowych, które pomimo ogromnego rozwoju sfery e-commerce w dalszym ciągu mają bardzo szerokie zastosowanie. Wyróżnia je też wyjątkowo niski koszt produkcji, dlatego też mogą być niezwykle skutecznym nośnikiem informacji.

Ulotki niejednokrotnie, jako potężne narzędzie komunikacji, umożliwiają docieranie z przekazem do nowych klientów. Wyróżnikiem ulotek jest prosta forma oraz zwięzły przekaz. W ten sposób można przekazać zarówno obecnym jak i potencjalnym klientom najważniejsze informacje na temat elementów oferty, organizowanych promocji, kuponów czy wydarzeń specjalnych.

Wizytówki – Elegancka prezentacja Twojej marki

Pomimo tego, iż wizytówki kojarzą się przede wszystkim ze stacjonarnymi placówkami, mogą też być bardzo efektywnym elementem prezentowania marki działającej przede wszystkim w sektorze e-commerce. Wizytówki mogą posłużyć do budowania profesjonalnego wizerunku marki oraz pomagać w nawiązywaniu relacji nie tylko z klientami, ale także partnerami biznesowymi, dostawcami itd.

Bardzo istotne jest to, by były one zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół. Elegancko wykonana wizytówka podkreśla profesjonalizm oraz dbałość o potrzeby klientów. Wizytówka, która zostanie wręczona w trakcie spotkania biznesowego czy konferencji działa jak ambasador marki – jej jakość oraz design w bezpośredni sposób odzwierciedlają standardy, którymi kieruje się dana marka, dlatego elegancki wygląd tego nośnika pomaga wytworzyć dobre wrażenie.

Vouchery – Motywacja do kolejnych zakupów

W kategorii drukowane materiały reklamowe absolutnym hitem są vouchery. Ich ogromne powodzenie wynika z faktu, iż jest to bardzo efektywne narzędzie reklamowe. Voucher to specjalny rabat w formie papierowej przydzielany klientowi na kolejne zakupy o konkretnym nominalne. np. 50, 100 zł itd.

W ten sposób można bardzo efektywnie zachęcić klientów do zrobienia zakupów. Zastosowanie voucherów w prowadzonej strategii marketingowej może przyczynić się do znacznego wzrostu poziomu sprzedaży a także do budowy długotrwałych relacji z klientami. Każdy klient, który otrzyma voucher, jest bardzo mocno zmotywowany do zrobienia kolejnych zakupów – zwłaszcza, gdy kwota widniejąca na voucherze jest odpowiednio wysoka. Zatem każdy, kto szuka drukowanych materiałów dla e-sklepu, powinien w sposób szczególny zainteresować się voucherami.

Worki reklamowe – Praktyczne i stylowe

Papierowa reklama dla e-commerce ma całą gamę różnorodnych rozwiązań. Każda drukarnia online oferuje nie tylko ulotki reklamowe, wizytówki czy vouchery za zakupy, ale także… worki reklamowe. Takie personalizowane materiały reklamowe w bardzo krótkim czasie pozwalają na zwiększenie sprzedaży w e-commerce.

Worki reklamowe to świetny gadżet, który można oferować klientom. Musi on jednak wyróżniać się odpowiednio dobranym, estetycznym designem oraz właściwą funkcjonalnością. Powinien on też być wykonany z materiałów najwyższej jakości, aby mógł posłużyć obdarowanej osobie przez jak najdłuższy czas. Wówczas obdarowane osoby będą nosiły taki worek na co dzień, dzięki czemu omawiany przedmiot stanie się… mobilnym nośnikiem reklamowym danej marki. Klienci nosząc worek ze sobą będą przyczyniać się do promowania przedsiębiorstwa, a to z kolei w długotrwałej perspektywie czasowej w bezpośredni sposób przełoży się na wzrost świadomości marki, a także poprawę wyników biznesowych.

Długopisy – Mały, ale funkcjonalny upominek

Wśród najprostszych, ale bardzo ciekawych opcji na upominki dla klientów, wymienia się długopisy reklamowe. Są to standardowe długopisy, na których w elegancki sposób zamieszcza się logo przedsiębiorstwa, co pozwala na jego promocję w trakcie korzystania z omawianego przedmiotu przez obdarowaną osobę. Jeśli długopis będzie wygodny w obsłudze, wówczas obdarowane nim osoby z pewnością zdecydują się na korzystanie z niego na co dzień.

Długopisy reklamowe wyróżnia wyjątkowo niski koszt produkcji – zwłaszcza, gdy zdecydujemy się na zamówienie hurtowe. Jest to jedno z najtańszych narzędzi marketingowych, które jednocześnie gwarantuje całą masę rozmaitych możliwości w zakresie promocji.

Smycze – Uniwersalny gadżet reklamowy

Dobra reklama dla e-commerce może mieć także formę… smyczy. Tego typu personalizowane materiały reklamowe również są niezwykle tanie w produkcji, a jednocześnie, dodatkowo, mogą w bardzo skuteczny sposób przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności przedsiębiorstwa.

Osoby obdarowane smyczami mogą korzystać z nich na co dzień – służą one na przykład do noszenia kluczy, kart dostępu bądź identyfikatorów czy niewielkich akcesoriów. Dodatkowo, warto nadmienić, że smycze przekazuje się najczęściej w trakcie rozmaitych konferencji, targów czy szkoleń.

Katalogi – Profesjonalne prezentowanie oferty

Wśród drukowanych materiałów reklamowych klasy premium nie można pominąć katalogów. Tego typu rozwiązanie pozwala na profesjonalne zaprezentowanie wszelkich elementów oferty, dlatego cieszy się naprawdę dużym zainteresowaniem. Wielu klientów lubi przeglądać katalogi, ponieważ jest to wręcz rewelacyjny sposób na dokładne przejrzenie wszystkich elementów asortymentu danej marki.

Przy tworzeniu katalogu zawsze należy dołożyć wszelkich starań o odpowiednie dopracowanie sfery graficznej – dobór kolorów, stylu i materiałów znacząco wpływa na to, w jaki sposób marka będzie kojarzyła się klientowi, który przejrzał dany katalog.

Dobrze zaprojektowany Kalendarz całoroczny

W kategorii drukowane materiały reklamowe świetnie sprawdza się także kalendarz całoroczny. Tego typu rozwiązanie to nie tylko praktyczny przedmiot, z którego obdarowane osoby będą korzystać przez cały rok, ale również świetne narzędzie promocji. Długotrwała ekspozycja kalendarza z logotypem danego przedsiębiorstwa pozwala na utrwalenie istnienia marki w świadomości wielu osób. Ważne jest jednak to, by kalendarz został właściwie zaprojektowany – czytelność jest bardzo ważna.

Wybór odpowiednich drukowanych materiałów reklamowych, które wspomogą Twoją sprzedaż

Liczba dostępnych drukowanych materiałów reklamowych, które mogą przyczynić się do zwiększenie sprzedaży jest ogromna – oprócz omówionych powyżej rozwiązań istnieją też plakaty reklamowerollupy – cennik tego typu opcji zazwyczaj nie jest wysoki.

Papier 135gdo 5 szt.do 10 szt.do 25 szt.do 50 szt.do 100 szt.
A4 (21,0 x 29,7 cm)40 zł50 zł110 zł220 zł403 zł
A3 (29,7 x 42,0 cm)40 zł80 zł170 zł303 zł564 zł
A2 (42,0 x 59,4 cm)70 zł110 zł253 zł464 zł875 zł
A1 (59,4 x 84,1 cm)100 zł165 zł414 zł775 zł**
A0 (84,1 x 118,9 cm)155 zł300 zł725 zł****
B3 (35,3 x 50,0 cm)40 zł80 zł200 zł361 zł704 zł
B2 (50,0 x 70,7 cm)40 zł80 zł195 zł352 zł686 zł
B1 (70,7 x 100,0 cm)130 zł252 zł554 zł1 072 zł**
B0 (100,0 x 141,4 cm)242 zł440 zł1 022 zł****
Citylight (120,0 x 180,0 cm)318 zł636 zł******

Decyzję odnośnie tego, które drukowane materiały reklamowe wybrać, należy podejmować po uwzględnieniu różnych czynników, przede wszystkim sytuacji finansowej przedsiębiorstwa oraz celów, jakie dana firma chciałaby osiągnąć w określonej perspektywie czasowej.

Podziel się tym materiałem:

Rozpoczęcie współpracy

Pamiętaj!

Pracujemy od 800 do 1600.
Jeżeli potrzebujesz przyspieszyć proces weryfikacji, skontaktuj się z nami.

Zamów

Pamiętaj!

Pracujemy od 800 do 1600. Jeżeli piszesz do nas po godz. 1600 lub w weekend odpowiemy w pierwszej kolejności, w następny dzień roboczy.

Siła przyciągania

Co powoduje, że magnes nie spadnie z pojazdu nawet przy prędkości 160 km/h?

Przede wszystkim, odpowiadają za to 2 parametry:

  • brak „dziur” magnetycznych w strukturze magnesu,
  • jednostronny wielopolowy typ namagnesowania.

Dzięki temu magnes trzyma się idealnie na każdym centymetrze powierzchni, zapewniając pełne połączenie z karoserią samochodu.

Dodatkowo nasze magnesy są:

  • elastyczne w szerokim zakresie temperatur tj. od –40°C do +71°C .
  • plastyczne mogą być skręcane i wyginane bez starty wysokiego poziomu energii magnetycznej (pola ferromagnetycznego)

Rodzaje naklejek

Naklejki dzielimy obecnie na 3 grupy – kliknij aby rozwinąć

  • 0 – 2 lat. odporności
  • gładkie powierzchnie
  • do wewnątrz
  • wiele rodzajów materiałów
  • odporność wydruku na:
    • wodę / deszcz
  • 5 – 10 lat. odporności
  • zakrzywione powierzchnie
  • na zewnątrz
  • mocny klej
  • odporność wydruku na:
    • UV
    • wodę / deszcz
    • skrajne temperatury
    • zarysowania

To produkty o specjalnych właściwościach. Odznaczają się często:

  • bardzo silnym klejem,
  • odpornością na zdzieranie i uszkodzenia mechaniczne,
  • długą trwałością nawet 10 lat
  • kleją się na trudne nie równe, chropowate podłoża

Odporność

Ikony prezentują na jakie warunki dany produkt jest odporny:
  • – promieniowanie słoneczne UV
  • – deszcz / wodę
  • – ujemne temperatury
  • – wysokie temp. pow. 40° C
  • – wiatr w tym wichury
  • – błoto, plamy, przebarwienia
  • – trudno niepalne

Laminat UV 2

To specjalna dodatkowa folia lub płyn (dotyczy banerów) pokrywająca materiał z wydrukiem zawierająca filtry: UVA i UVB

Folia (*płyn) chroni wydruk przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, które dociera do ziemi, zapobiegając m.in:

  • płowieniu kolorów
  • pękaniem folii
  • porysowaniu wydruku
  • nadmiernemu brudzeniu

Dodatkowo

  • uwydatnia kolory
  • przedłuża trwałość wydruku
  • zabezpiecza przed uszkodzeniami fizycznymi
  • usztywnia wydruk
  • pozwala myć wydruk

Szybka wycena

W odpowiedzi otrzymasz od nas ofertę z wariantami wydruku, po akceptacji rozpoczniemy realizację wydruku / projeku.

Formatki lub zestawy

Dajemy Ci wybór w jaki sposób ma być przygotowany Twój wydruk, do wyboru masz:

rulon / gilza

to standardowy wydruk, który nawijany jest na kartonową belkę (gilzę) i tak jest do Ciebie wysłany.

to wydruk, który zostanie pocięty na wskazane wielkości np. 40x40cm lub 100x100cm. Ty wybierasz, każdą naklejkę możemy wyciąć osobno wg wskazanego przez siebie wymiaru.

to wydruk, który zostanie przygotowany do wysyłki jako zestaw wg wytycznych.

Przykład:

Drukujesz 10 rodzajów naklejek w ilości 300 szt. ale chcesz aby podzielić je na 30 zestawów, a następnie każdą paczkę wysłać indywidualnie bezpośrednio od nas do swoich klientów.

Wszystkie paczki możemy nadać jako no-name czyli bez żadnych naszych danych na opakowaniu czy środku paczki.

Czas wydruku

To czas jaki potrzebujemy na realizację twojego zamówienia, przykład:

wydruk w 3-5 dni
(możliwy ekspres w 24h)

oznacza, że przygotowanie do wysyłki Twojego zamówienia zajmie nam min. 3 dni, jednak nie dłużej niż 5 dni roboczych.

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. ekspres w 24h – oznacza to możliwość wykonania zlecenia w trybie 24h.

O szczegóły wydruku ekspres w 24h najlepiej dopytać dział handlowy w zakładce kontakt ze względu na rodzaj produktu i jego dostępności.

Trwałość

To czas jaki naklejki będą się prezentować idealnie, przykład:

min. 2 lata trwałości
(+ 1 rok z laminatem)

Jeżeli w nawiasie pojawia się dodatkowa informacja np. możliwość zastosowania laminatu, trwałość sumuje się i w tym przypadku wyniesie min. 3 lata jeżeli wybierzesz wersję z laminatem.

Szybka wycena

W odpowiedzi otrzymasz od nas ofertę z wariantami wydruku, po akceptacji rozpoczniemy realizację wydruku / projeku.