Litery przestrzenne – ciekawy materiał do prezentacji treści reklamowych
Trójwymiarowe litery dają bardzo duże możliwości, zarówno pod względem ich wyglądu, jak i prezentowanych treści. To popularne rozwiązanie doceniło już wiele firm z przeróżnych branż. Możesz z nich korzystać właściwie w dowolnym miejscu – warto jednak dobrze przemyśleć ich umiejscowienie (najlepiej jeszcze przed ich zamówieniem), żeby pozwoliły osiągnąć zamierzony efekt. Można wyróżnić kilka typów liter 3D, zależnie od sposobu ich konstrukcji:
Litery tradycyjne
Standardowe litery pozbawione jakiegokolwiek podświetlenia. Obecnie sięga się po nie dość rzadko ze względu na stopniowo słabnącą skuteczność – w obecnych czasach są zbyt mało widoczne, by przyciągnąć uwagę zabieganych ludzi.
Litery podświetlane z tyłu
Wykorzystuje się tutaj rurki neonowe lub diody LED montowane na ścianie za literami. Rozwiązanie to nie wpływa znacząco na widoczność reklamy, ale dodaje jej charakteru i sprawia, że jest bardziej stylowa.
Litery podświetlane z przodu
W tym wypadku źródła światła umieszcza się na froncie liter, dzięki czemu zwracają uwagę obserwatora, świecąc prosto przed siebie.
Litery świecące z tyłu
Niektóre konstrukcje pozwalają na umieszczenie neonów lub diod LED wewnątrz liter. Światło jest wtedy skierowane za napis, dzięki czemu podkreśla jego kontury i rozlewa się po ścianie, tworząc ciekawą poświatę dodającą klimatu – tzw. efekt halo.
Jeśli chcesz, by Twoje przestrzenne treści reklamowe powstały według indywidualnego projektu – zgłoś się do nas! Stworzymy dla Ciebie litery, logotypy przestrzenne i nadruki różnych rozmiarów i kształtów, zgodne z Twoją wizją.