Citylighty – reklama zewnętrzna w przestrzeni miejskiej
Tego typu nośnik treści reklamowych ma zasadniczą przewagę nad innymi – może być wykorzystywana w najbardziej uczęszczanych miejscach, w których inne rodzaje reklam ulicznych są zabronione przez przepisy terenowe. Dzięki citylightom Twój komunikat reklamowy może dotrzeć tam, gdzie nie dotarła jeszcze konkurencja – m.in. na wiaty przystankowe, deptaki, pasaże handlowe, obudowy przejść podziemnych, dworce kolejowe, do komunikacji miejskiej czy ścisłych centrów miast.
Citylighty to także świetne uzupełnienie telewizyjnej kampanii reklamowej – prezentowane treści mogą docierać do osób, które rzadko oglądają (lub wcale) telewizję, ale często przemieszczają się po mieście środkami komunikacji miejskiej.
Ponadto władze miast i przedsiębiorstwa komunikacyjne często traktują reklamy w formie citylightów jako dodatkowe źródło dochodów – dzięki temu chętnie godzą się na ich wstawianie na przystankach komunikacji miejskiej w zamian za udział w zyskach. Nie powinno więc dziwić, że z citylightów umieszczonych w centrach miast chętnie wykorzystywane są przez właścicieli firm, którzy chcą budować świadomość marki wśród mieszkańców miast.
Wykonywane przez nas citylighty powstają wyłącznie na podstawie Twoich projektów – dzięki temu możesz stworzyć najbardziej wyróżniającą się grafikę, którą później dla Ciebie wydrukujemy! Tak przygotowany citylight to świetna reklama – odróżniający się wygląd to prosta droga do rozpoznawalności marki, produktu lub usługi. Wysokiej jakości, podświetlone od wewnątrz plakaty nie tylko przyciągną uwagę, ale też utkwią w podświadomości, sprawiając, że potencjalny klient chętniej sięgnie po Twoją ofertę.