Podświetlane szyldy, litery 3D i kasetony – przestrzenne elementy reklamowe dla handlu i usług
Znaczenie przestrzennych elementów w wyróżnianiu się na tle konkurencji
Przestrzenne szyldy reklamowe to absolutny „must have” dla nowoczesnych obiektów handlowych. W takich miejscach pierwsze wrażenie jest bardzo istotne, dlatego też dzięki przestrzennym elementom łatwo można zwrócić uwagę znacznej liczby osób. Dobry szyld firmowy to absolutna podstawa. To, jak wygląda witryna sklepowa, jest bardzo ważne, dlatego też dobrze jest postawić na odpowiednie narzędzia i dowiedzieć się więcej na temat cennika szyldów reklamowych, tablic reklamowych, reklam na budynku oraz reklam świetlnych.
Największym zainteresowaniem cieszą się np. podświetlane szyldy, litery 3D i kasetony. Warto wskazać, że w porównaniu z płaskimi znakami trójwymiarowe elementy w bardzo skuteczny sposób przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Dzięki temu zdecydowanie wzrasta świadomość marki.
Dodatkowo zastosowanie przestrzennych elementów pozwala na bardzo mocne odróżnienie się od konkurencji. Jest to niezwykle ważne zwłaszcza w miejskich przestrzeniach, gdzie różnego rodzaju punktów handlowych jest naprawdę mnóstwo. Stawiając na wysokiej jakości elementy przestrzenne, można też podkreślić dbałość firmy o nawet najmniejsze detale, co z pewnością będzie odebrane jako dowód na to, iż danemu podmiotowi warto powierzyć realizację konkretnych usług.
Możliwości dostosowywania przestrzennych elementów reklamowych
Przestrzenne elementy reklamowe mają mnóstwo zalet. Mowa tutaj przede wszystkim o tym, że możliwości ich modyfikacji do indywidualnych potrzeb danej marki jest naprawdę mnóstwo. Liczba dostępnych form w zakresie personalizacji jest wręcz nieograniczona, a w konsekwencji możliwe jest tworzenie unikalnych i spójnych z identyfikacją wizualną marki rozmaitych elementów reklamowych.
Warto wskazać, że elementy przestrzenne mogą mieć dowolne kształty i rozmiary, dlatego w zasadzie nie istnieją jakiekolwiek ograniczenia w ich projektowaniu. Litery przestrzenne 3D można wycinać w rozmaitych fontach i nietypowych formach, dlatego też nie ma jakichkolwiek kłopotów z dostosowaniem tego elementu do estetyki przedsiębiorstwa. Dokładnie tak samo jest w przypadku szyldów – bez trudu można je optymalnie dostosować do specyfiki danego budynku. Przestrzenne elementy reklamowe mogą też być tworzone z wykorzystaniem najróżniejszych materiałów. Dodatkowo często przedsiębiorcy decydują się na wyposażenie ich w specjalne, dedykowane systemy oświetleniowe, dzięki czemu jeszcze bardziej rzucają się w oczy.
Jak wybór odpowiednich elementów wpływa na wizerunek firmy?
Decyzja o wyborze przestrzennych elementów reklamowych w bezpośredni sposób przekłada się na wizerunek danego przedsiębiorstwa. Każdy z takich elementów jest niejako wizytówką marki, zwłaszcza gdy jest to pierwsza rzecz związana z daną firmą, z jaką mają styczność poszczególne osoby.
Z tego powodu bardzo istotne jest, by przestrzenne elementy reklamowe były zawsze projektowane w sposób bardzo przemyślany. Niezwykle ważne jest też to, by jakość ich wykonania była na najwyższym poziomie i korespondowała z ogólną identyfikacją wizualną. Będzie to dla potencjalnych klientów dowód na to, że dane przedsiębiorstwo to renomowana marka, której warto powierzyć realizację usług bądź kupić jego produkty.
Przykłady zastosowań w praktyce – jak robią to znane marki?
W jaki sposób podświetlane reklamy przestrzenne stosują znane na całym świecie marki? Jednym z ciekawych przykładów jest Coca-Cola. Jej podświetlane reklamy są bardzo dobrze oceniane przez miliony klientów na całym świecie. Najbardziej znany jest oczywiście czerwony, neonowy logotyp Coca-Cola, który jest widoczny na budynkach w wielu miastach na świecie.
Inną bardzo znaną marką wykorzystującą podświetlane reklamy jest McDonald’s – złote łuki tej sieci zna chyba każdy. Jest to jeden z najbardziej znanych symboli na świecie. Przed lokalami McDonald’s widoczne są podświetlane logotypy tego słynnego przedsiębiorstwa dużych rozmiarów, dlatego też są one widoczne z daleka.
Podświetlana reklama nie jest obca również marce Starbucks. Zielone, okrągłe logo firmy to również bardzo znany symbol na całym świecie. Trójwymiarowe konstrukcje podświetlane z logotypem Starbucks sprawiają, że kawiarnie te są doskonale widoczne o każdej porze.
Podświetlane szyldy: jasne i efektowne rozwiązania
Podświetlane reklamy w postaci szyldów to absolutny strzał w dziesiątkę. Jedną z ich najistotniejszych zalet jest ich niesamowita widoczność. Bardzo mocno rzucają się one w oczy o każdej porze dnia i nocy.
Z racji zastosowania nowatorskich technologii oświetleniowych, np. diod LED, mogą one emitować światło w różnych kolorach, co stanowi dodatkowy atut. Podświetlane reklamy tego rodzaju są też energooszczędne, co jest istotne w kontekście ograniczenia zbędnych kosztów.
Litery 3D: trójwymiarowa elegancja i wyrazistość
Litery 3D to bardzo eleganckie i wyraziste rozwiązanie, które może być stosowane np. w reklamie zewnętrznej. Z racji swojej trójwymiarowej formy taka reklama będzie w znaczący sposób różnić się od innych, płaskich rozwiązań. W ten sposób firma stawiająca tego typu konstrukcję może w niezwykle efektywny sposób przyciągać uwagę przechodniów oraz kierowców. Litery 3D to absolutny strzał w dziesiątkę.
Nowoczesne formy kasetonów reklamowych: funkcjonalność i estetyka w jednym
Kasetony reklamowe to wyjątkowo ciekawe narzędzie promocji. Łączy ono w sobie funkcjonalność z estetyką, dlatego też wybierają je tysiące przedsiębiorców prowadzących różnego rodzaju punkty handlowo-usługowe. Kasetony mogą zawierać nie tylko logotyp, ale również najważniejsze informacje dotyczące oferty danego przedsiębiorstwa.
Kasetony mogą mieć różnorodne kształty – spotyka się obecnie ich tradycyjne, prostokątne formy, jednak nie brakuje też niestandardowych projektów. Firmy, które chcą się wyróżnić, stawiają na kasetony w formie trójkątów podkreślające nietuzinkowy charakter danej marki.
Nowe technologie i materiały stosowane w produkcji przestrzennych elementów reklamowych
W produkcji przestrzennych elementów reklamowych na szeroką skalę wykorzystuje się szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych i materiałów. Mowa tutaj na przykład o oświetleniu LED – tego typu rozwiązanie wyróżnia energooszczędność, dzięki czemu koszty eksploatacji przestrzennych elementów reklamowych są zdecydowanie niższe.
Warto też wspomnieć o zastosowaniu nowatorskich maszyn CNC oraz druku 3D – dzięki tym rozwiązaniom można projektować przestrzenne elementy o bardzo wysokiej jakości wykonania, które zdumiewają wręcz estetyką i wyrazistością.