Pytania od Was
oraz nasze odpowiedzi na te które najczęściej padają podczas rozmówi i mailingu.
Produkt
Jak uzyskać wierność kolorów ?
Najlepiej jeżeli wykonamy dla Ciebie wydruk próbny, tylko wtedy masz całkowitą pewność co do kolorów Twojego projektu. Wydruki próbne są wykonywane odpłatnie na bazie przesłanego projektu.
Jak mogę złożyć zamówienie i jak przebiega jego realizacja?
Zamówienie na rollupy reklamowe należy składać drogą mailową. W wiadomości należy dokładnie opisać przedmiot zamówienia, materiał, format oraz zawrzeć wszelkie informacje pomocne przy realizacji projektu.
Nowych i niezweryfikowanych klientów obowiązuje 100% przedpłata. Opłacenie zamówienia równoznaczne jest ze skierowaniem projektu do realizacji.
W przypadku, gdy przygotowanie wizualizacji będzie leżało po naszej stronie, zostaniesz poproszony o dostarczenie loga w wersji wektorowej, grafik, zdjęci i haseł reklamowych, które mają pojawić się na banerze.
Projekt zostanie Ci przedstawiony od 3 do 7 dni roboczych. Po akceptacji plików – o ile klient wyrazi zainteresowanie – przygotowywany jest wydruk próbny, na którym można ocenić zgodność profilu kolorystycznego z projektem.
Ostatnim etapem realizacji jest wydruk rollupów reklamowych i dostarczenie ich do klienta.
Szczegółowe informacje dot. realizacji zamówień – w tym FAQ – znajdziesz również w zakładce Pomoc.
Odbiór zamówionych prac - jakie są dostępne opcje?
Rollupy oferowane przez naszą Firmę można odbierać osobiście w siedzibie drukarni przy ul. Strażackiej 1, 34-124 Klecza Dolna.
Dostarczamy również poprzez wysyłkę kurierem. Można przysłać również swojego kuriera, lub zamówić wysyłkę bezpośrednio u nas.
W wyjątkowych sytuacjach (duże zamówienia) i po wcześniejszych uzgodnieniach, dostarczamy zamówione prace swoim transportem.